Thursday, October 8, 2009

LEBARAN 2009

Assalamualaikum wbt..
Salam lebaran diucapkan pada semua sahabat2 yg masih dan sudi melayari blog aljauhary yg seakan-akan hidup segan mati tidak mahu ini..
Jutaan kemaafan dipohon dari semua yg mengenali kami. Sepuluh jari disusun bagi memohon apa jua kesilapan samaada sengaja ataupun yg tidak disengajakan zahir mahupun batin..
Di kesempatan ini ingin aljauhary memohon jutaan kemaafan juga buat sahabat2 yg ada di mansurah dan sekitarnya kerana buat masa terdekat ini aljauhary tidak dapat untuk buat majlis lebaran | open house | makan2 kerana bait aljauhary sedang mengalami "gempa bumi" yg teramat dahshat yg berskala richter "9.9" hanya gambar yg mampu menjelaskan keadaan di bait aljauhary

rumah 2

rumah 1

Dah macam gua..

Photobucket

macam kat palestin pun ada..

Photobucket

Namun dalam bilik masih utuh..

Photobucket

Photobucket

Menongkat langit2..

Beginilah sebahagian gambaran setelah "gempa bumi" yg melanda bait aljauhary..
Oleh itu, aljauhary mohon jutaan kemaafan sekiranya ada yg masih menunggu aljauhary utk buat majlis lebaran | openhouse | makan2..
Andai ada yg sudi mai la berkunjung ke bait aljauhary..
Sampai di sini sahaja buat kali ini,
siapa yg belum raya dg aljauhary mai la..
Wassalam..

1 comment:

  1. Untuk pengetahuan semua, "gempa bumi" yg dimaksudkan oleh aljauhary sebenarnya adalah islah rumah. Untuk makluman semua, lantai atas rumah aljauhary sedang dibaik pulih dg memecahkan lantai tersebut utk dibina lantai yg baru. Jadi, sisa2 lantai lama semuanya jatuh ke ruang tamu bait aljauhary hingga menjadikan bait aljauhary seakan2 rumah selepas "gempa bumi". Dan tiang2 yg tertegak itu adalah bagi menyokong papan utk menampung simen baru bagi membina lantai diatas. Andai ada yg tersalah tafsiran, aljauhary memohon jutaan kemaafan.

    Salam "gempa bumi" dari aljauhary.

    ReplyDelete

Semoga komentar kalian memberi manfaat buat Aljauhary..